posluchač z rádia přijímá informace, aniž si to uvědomuje
rádio je pružný a rychlý způsob, jak zasáhnout cílovou skupinu, dokáže snadno a rychle nasadit spoty v odpovídající denní době, či dnech v týdnu
rádio má široké pokrytí
rádiová reklama je vhodná i pro klienty s nižšími rozpočty
poslech rádia je způsob, jak překlenout čas strávený cestou do práce, do satelitů měst atd.
Co by měl rádiový spot splňovat?
rozhlasový spot by měl být vždy věcný, úderný, snadno zapamatovatelný
forma by se měla ideálně odlišovat od ostatních spotů zejména na jeho začátku (upoutání pozornosti)
vždy raději doporučujeme delší reklamní spot než-li krátký, reklamní sdělení je po té přirozenější, kvalitnější a delší reklama vždy utkví déle v paměti
na míru vytvoříme reklamní spot dle přání klienta, vždy se snažíme vyjít vstříc požadavkům našich klientů, ale zároveň upozorňovat na možné nedostatky.
KONTAKT
Obraťte se na nás s libovolným dotazem.
Profi Place s.r.o.
Holandská 878/2, 639 00 Brno IČ: 292 94 011 | DIČ: CZ29294011 KB a.s., č.ú.: 107-389680277/0100